Gå til innhold

Noen i Asker med høstbarn som kunne tenke seg og være med på treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt! Da kan vi vente litt til og se om flere kan vil være med. Det er kanskje noen som venter til det er satt opp treff. Noen spesielle dager som passer best for deg? Jeg tenkte at vi kunne treffes fra 19:00, hvis det passer.

• 4 uker senere...

He!

Jeg bor ikke langt unna Asker og vil gjerne være med på treff:-) Jeg har termin i oktober og har en fra før. Nå går det jo mot sommerferie for de fleste, men jeg er her to uker til...

Kanskje vi kunne fått til et treff før det, hvis det passer for dere andre?

Annonse

Hei!

Jeg har termin i september og er også med på treff. Jeg har akkurat meldt meg inn i en facebook gruppe der det er fem andre som har termin fom august og utover. Kanskje vi skulle slå oss sammen med de så blir vi flere?

Hvis dere søker på "Askerjentene fra Barnimagen.com - 2010" kommer gruppen opp.

Jeg er på ferie hele juli, unntatt fra. 12 til 16, så for min del måtte det blitt da :) hvis dere avtaler treff på Facebook hadde det vært fint med en liten oppdatering her også, for jeg har ikke Facebook-profil.

Hei!

Så kjekt at flere kan! Jeg er gjerne med på treff neste uke hvis noen kan. Den eneste dagen som ikke passer er onsdagen. Sist jeg var på treff var vi veldig mye på pizzastuen i Asker, det var veldig hyggelig. Når dag treffene kom var vi på Intermezzo, men har skjønt at de har god tapas der på kvelden hvis folk vil. Vet ikke hva dere har lyst til?kom gjerne med andre forslag. Skulle vi prøvd tirsdag eller torsdag neste uke rundt 19:00?

Hvis det er en Facebook gruppe kunne vi evt diskutert det på treffet, men er enig i at det også burde legges ut her for de som ikke har profil der.

Hei igjen.

Jeg har fryktelig lyst til å være med på treff, men går på ferie nå i tre uker. Nå som jeg er snart seks måneder på vei synes jeg det er på høy tid å treffe andre for å skravle litt. Jeg håper dere gir beskjed om når dere treffes neste gang hvis dere avtaler et nytt tidspunkt.

Når august kommer så er jeg veldig klar for treff!

God sommer så lenge:-)

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg var på flere slike treff forrige svangerskap og det var kjempe hyggelig! Blir gjerne med :o) Ser det ikke er noen som har satt opp noe endelig treff. Jeg setter opp et Onsdag 11 august kl 19:00 på Intermezzo. DEr kan man bestille tapas og de som ikke ønsker så mye og spise kan bare ta en tapasrett til rundt 50-60 kr (tror jeg husker rett). Hvis noen har noen innvendinger til møtestedet, så kan dere skrive det på påmeldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...