Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 gravide som om de skulle vært både hadicappet, hjelpesløse og mentalt tilbakestående.... Går nå i uke 28, og blir behandlet som alt dette og mer til... Gjør da for F**n ikke mer enn jeg kjenner jeg klarer, og spør jeg om folk trenger hjelp (noe som er åpentlyst når de hyler og klager på fb at de gjør) får jeg beskjed om at neeeeida de klarer seg fint de, må bare sitte å slappe av i sofaen... wtf lissom.... Og har jeg en dårlig dag (som i dag) så må jeg til jm å snakke om fødsels depresjoner og det som værre er, for det går da ikke ann å ha en dårlig dag når man går gravid..... Jeg er hverken handicappet, deprimert, mentalt tilbakestående, eller noe annet enn gravid, og er nå passe lei av å bli behandlet som om verden skulle gå under om jeg i det hele tatt vurderte å gjøre noe fysisk eller prøve å hjelpe til der det trengtes... En anelse frustrert bare, måtte bare få det ut her )
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Du er på en måte litt heldig.. de jeg kjenner behandler meg som jeg er supermann og kan gjøre alt. Ingen forståelse for at jeg ikke kan bære tungt,ingen har foreslått å hjelpe meg med husarbeid eller handling, tross for at jeg har gjort det samme for dem. Familien min finner det til og med for godt å belaste meg med sine problemer, enda jeg har mere enn nok å stri med selv (er 34 uker på vei)... Den eneste som har vært hjelpsom og snill mot er lillesøsteren min på 10 år... Lille engelen min! Men skjønner godt at det blir for mye. Skulle vært en mellomting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå