Gå til innhold

Noen her som mister håret av sunsilk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt mange nå, som påstår det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull. Minner meg om den grønne shampoen som forsvant ut av markedet for en del år siden, fordi noen mente at de fikk grønt hår av å bruke den... Falske rykter, trolig skapt av konkurrenter, og viderebrakt av uvitende sjeler.

Skrevet

Håper det, jeg elsker sunsilk!

HI

Skrevet

de aller fleste skjønner vel at man ødelegger håret sitt av å bruke butikkshampo? old news.....

Skrevet

og du selv er vel innehaver av en frisørsalong eller et apotek, tenker jeg, som lever av å selge de samme ingrediensene til overpris?

Skrevet

Haha jeg bryr meg bare om håret mitt, så lar være å proppe håret med silikon som later som håret her glansfullt

Skrevet

Haha, kasta nettopp ei diger pumpeflaske med bed head- shampo, fordi den sugde! Kjøpte sunsilk istede t;-)

Skrevet

bed head suger ja, da den er jævli parfymert. betyr ikke at sunsilk er bra fordet, looser.

Skrevet

looser faktisk.. LOL!

Skrevet

vel, jeg bruker den og mister helt for jævlig mye hår for tiden.. men går ut ifra at d er fordi jeg er gravid??:P

Skrevet

alle mister en del hår, hver eneste dag. Hvis man mister unormalt mye hår en periode, skyldes det ihvertfall ikke shampoen.

Skrevet

Hva SKJER med at alle tror svangerskapet er årsaken til alt! Såklart er det shampoen! Sikkert litt svangerskapet også, men med sunsilk i tillegg, så ser du vel ut som kvasimodo når du er ferdig.

Skrevet

sunsilk inneholder mye silikon, dette kan omkapsle røttene på håret og gjøre at det lettere faller av. I tillegg er det ofte mye mer "fyll" enn skikkelige ingredienser i butikkshampoo, noe som gjør at man må bruke mer for å få samme resultat som en liiiten mengde frisørshampoo. Derfor kan man faktisk bruke like mye penger på sahmpoo om man kjøper butikk eller frisør. En flaske med firsørshampoo varer som regel en mnd eller mer, mens en butikkshampoo kan bli brukt opp på en uke, siden man ofte må vaske håret oftere med butikkshampoo enn med frislrshampoo.

Jeg bruker litt hipp som happ, alt ettersom hva lommeboken tillater;) Men de beste resultatene som holder lengst, får jeg av å bruke shampoo og balsam (pluss kur) fra frisøren, og jeg kan ha en flaske i 2 mndr hvis jeg er flink med å kun skylle håret når det ikke er skittent, men bare svett osv. Håret lukter godt, det er rent lenger, og så lenge jeg ikke bruker mye produkter kan jeg godt la det gå en uke eller mer mellom hårvaskene uten at håret blir fett eller lukter :)

Skrevet

Det finnes mange slags shampoer i dagligvarebutikker, og vil man unngå Sunsilk, er ikke det noe problem. Ingen grunn til å kaste bort penger på dyre merker som kun selges hos frisører. Sjekk ingrediensene, og man vil finne ut av de ser nokså like ut.

Skrevet

selvom type ingredienser er den samme, er virkelig ikke konsentrasjonen helt annen! Frisørshampo har mye mer av de aktive virkestoffene, slik at man bruker mindre pr hårvask, og de inneholder ikke skadelige stoffer, noe som butikkshampo kan gjøre (ikke alle, men sunsilk er et flott eksempel på farlige stoffer for håret).

Man betaler 2-3 hundre kroner for en veldig drøy shampo som holder håret friskt og sundt, mens man på butikken kanskje bruker 60 kr på en dårlig shampo som blir borte ila en uke eller 2...

Skrevet

denne shampoen er fæl!

Skrevet

I butikken betaler jeg 30-40 kr for en shampo som varer i minst 4-5 uker. Og håret blir veldig bra, ikke mister jeg det heller. Så får heller de overprisede shampoene hos frisørene ligge der i hyllene til de mugner.

Skrevet

vel jeg mister like mye hår av frisørsjampoen som av sunsillk så jeg må da gå ut ifra at d henger i sammen med graviditeten. usaklig å begynne å kalle opp folk fordi de sier sitt.

Skrevet

Mister håret av graviditeten? Tror ikke det. En mister nesten ikke noe hår når en er gravid, det er derfor en mister mye hår etter fødselen, fordi håret skal "balansere" seg igjen, og miste alt det en ikke mistet når en var gravid. Så om du mister mye hår når du er gravid, så er det ikke graviditeten som gjør det.

Skrevet

ookej..da tar jeg d opp med legen;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...