yasmina Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jupp, det er meg. Paa nattflyet hjem i morgen med en paa nesten 2, en paa nesten 4 og en som er 5. Skal bli en interessant tur. Haaper ikke de i naerheten av oss forventer aa sove saa mye
solstråle69 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Tror du ikke barna sovner da? Det gjør snuppa her på kveldsflyvninger ihvertfall - blir søvnig av motorduren. :-) Og hun er vanligvis ikke noe "sovedyr". :-)
yasmina Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2010 Jo da, haaper det iallefall. Hvis ikke vil vel de to stoerste se film . Er nok faktisk verst paa turen fra amsterdam til stavanger og den er heldigvis ikke saa lang.
Mom2Two Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Skal vel bare litt til at alle 3 sovner samtidig;o) Du får bare psyke deg opp, og tenke at dere kommer frem til slutt. Lykke til:-)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Nå spør jeg muligens dumt,men får man "lov" av flyselskapene å reise alene med mer enn 2 barn?Trodde ikke det jeg.. Ellers tenker jeg at turen går sikkert kjempebra:)! Mvh
yasmina Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2010 Man kan ikke ha mer en 1 barn under to aar, men ikke noe problem naar de er over 2 aar. Ellers saa gaar flyet rundt midtnatt saa haaper jo at alle skal sovne paa likt, men stoler ikke helt paa minsten gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå