Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere andre!

Siden dette er min første graviditet, er alt nytt. Så jeg bare lurer på hva dere andres jenters symptomer er og eller har vært i ukene 9 til 11...altså før første etappe er overstått:-)

Har det øket, minket, har dere mer eller mindre ubehag eller mer, oppblåstfølelse, kvalme, trøtthet osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig samme symptomene som jeg hadde i uke 4, bare at jeg kanskje har en sterkere kvalmefølelse. Går fortsatt rundt som en zombie, som blir fort tappet for energi. Kjenner at livmoren begynner å komme opp av bekkenet. magen har blitt litt hardere. Er 2. gangs, så tror jeg tror jeg kjenner livmoren tidligere enn sist, om jeg ikke husker helt feil ;)

Sist gang kom ikke formen tilbake før rundt uke 15-16.

Skrevet

Er 9 + 1. Kvalmen er der innimellom, men ikke konstant slik den var for en stund siden. Kvalmen går av og til over til en intens sultfølelse som gnager i magen. Blir så sliiiten av det, føles som kroppen krever at jeg spiser hele tiden, og jeg eier ikke matlyst:(

Ellers orker jeg nesten ingenting, er kjempetrøtt og ikke minst sliten. Har en liten jente på 1 år fra før, så er ikke så veldig lette dager for tiden.

Litt mye klaging, I know, men jeg syns de første ukene er vanvittig tøffe. Alt blir bedre fra uke 13 og utover, det husker jeg fra sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...