Gå til innhold

Mannen min er så populær blant damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten litt nervøs. Ikke nødvendigvis for å miste han. Men når damer blir så betatt hvet man aldri hva de er i stand til. Noen kan bli ganske pågående og se på en gift familiemann som fritt fram og noe de har like mye rett på som meg som er gift med han.

Dessuten så er jo menn svak for fristelser. Har ikke 100% tillit til at han resten av livet vil skyve fra seg fristende kvinner selv om jeg aldri har latt han tro noe annet enn at jeg stoler på han.

Men noen ganger er det slitsomt.

Vet at det er ei på jobben som er hodestups forelsket i han og har visst for vane å snu familiebildet hans så det ligger med bildet ned. Ekkelt. Min mann vet det ikke. Var en venninne som kjenner en venninne av denne kollegaen som sa det.

Og hun er bare en av mange.

Han er ikke flørtete, så det er sagt. Bare en vinnertype.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, hadde syntes det var ekkelt jeg også.

Heldigvis ser ikke min mann når noen legger ann på han, husker jeg ble helt satt ut da en ung kvinne som satt i kassa på en matvarebutikk la an på han til tross for at jeg sto rett bak han og hjalp til med å legge matvarene på samlebåndet. Tror kanskje ikke hun så meg med det første, for hun var rimelig rød i toppen da jeg betalte.

Skrevet

hahaha jævli bra anonym 12:10...

Men HI, skjønner deg godt! Hadde rivd den kjærringa etter håret om jeg hadde vært deg, hahaha.

Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som ALLE flørtet med, uansett hvor vi var. Han var sånn som overhodet ikke skjønte at han ble flørtet med, og godt var det ellers hadde jeg blitt enda mer gal av det enn jeg faktisk ble.

Så jeg skjønner godt at det er plagsomt!

Skrevet

Skjønner det er irriterende..men du får ta det som et kompliment.

Typen min blir flørtet med og lagt an på hver gang vi er ute på byn eller lignende, heldigvis er han ikke av den flørtete typen i det hele tatt.

Han jobber som lege, med masse sykepleier og jeg kan jo bare tenke meg at det samme der. Off det jeg ikke vet har jeg heldigvis ikke vondt av!

Men hvorfor stoler du ikke 100% på ham?? Har han noengang gjort noe som tilsier at du ikke kan det?

Skrevet

samme her.. men da tenker jeg bare på hvor heldig jeg er som har han ;)

Skrevet

Oisann, du vet vel at på sykehus pleier leger og sykepleiere ligge med hverandre hver eneste lunchpause?

Skrevet

HAHA, dummaste jeg har hørt!

Skrevet

HI

Nei han har ikke gjort noe.

Men er ei pen dame selv og ser jo hvor primitive menn kan være, spesielt når de drikker. Så absolutt det svake kjønn.

Det viser jo seg at svært mange menn som er i en posisjon hvor de får fristelser ofte er utro til slutt. Men ikke alle, takk og lov.

Men han fortjener ikke den beskyldingen.

Blir bare litt stressa, damer kan virkelig gå over lik. Spesielt de som er vant til å få det som de vil.

Og det er jo smigrende for han.

Skrevet

Er også gift med ein sånn mann. Men er veldig greit, for min mann ser aldri at damene flørter med han hehe.

På jobben så blir han faktisk sextrakasert hehe. Damer som kliper han i rumpa og sånt. Han har også blitt nominert til jobbens lekreste rumpe hehe

Det kan være litt slitsomt når me er ute sammen, og damer legg ann på han sjølv om han går sammen med meg, synst eg er rimeleg frekt altså. Men stort sett så er det berre morsomt å sjå damene som driter seg ut.

Men eg føler meg heilt trygg på han.

Skrevet

Er det ikke bare greit å få litt avlastning? Kanskje han lærer seg noen nye måter å tilfredsstille deg på også. Det er alltid nyttig å få et bredt erfaringsgrunnlag.

Skrevet

Hehe, ikke helt mannen min sin stil du!

Dessuten jobber han ikke på sykehus ;)

Skrevet

Det at du ikke greier stole på din mann er vel strengt tatt ikke hans problem.

Skrevet

:-P er det ei som snur familiebildet opp ned på jobben hans, det hørtes småsykt ut :-D Huff.... Skrekk og gru. Hvis det plager deg så får du markere deg litt på jobben hans, troppe opp med superduperfristende kaker og kledd som en hot gudinne, sånn innimellom osv. ;-)

Er selv gift med en flott mann som damene ser etter :-) Han synes det er smigrende å få oppmerksomhet men jeg stoler 100% på ham! Han er ikke en av dem som blir helt apeprimitiv når han inntar alkohol, og er veldig stødig og prinsippfast ellers også :-) Men det litt rart når han blir sjekket opp når jeg står rett ved siden av, og damene blir røde når de legger sammen to og to :-) Tittet bort på meg med det blikket :-D jeg klarer ikke annet enn å være veldig fornøyd med å ha en så fin mann:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...