Gjest Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har den siste uken hatt noen rare og stikkende smerter i skambeinet OG det ene brystet?!! Bare det ene, men det andre er litt ømt innimellom. Smertene i skambeinet kommer og går, men er vel der sånn ca 3-4 timer tilsammen per dag. Smertene i det ene brystet sitter mest på siden og nå er det der nesten konstant med litt bankende smerte. Jeg pleier å være relativt tøff i forhold til smerter, men dette synes jeg er plagsomt :-/ Vi er ikke "aktive" prøvere, men hadde ubeskyttet sex en gang rett før EL, men jeg tok en CB Digital i dag som var negativ (selv om ikm er vel lørdag eller søndag, så kanskje litt tidlig?). Føler meg ikke gravid i hvert fall for har lite symptomer ellers, bare vanlig pms. Dette ble kanskje litt rotete og langt forklart, men jeg lurer på om noen andre har opplevd slike smerter og har en anelse om hva det kan være? Burde jeg ta kontakt med lege? Har aldri opplevd lignende før, så synes det er rart :-/
Trollmor til 2 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes det kan høres ut som symptomer på graviditet. Her hos meg begynte det først med ubehag i den ene puppen. Den andre kom etter noen dager senere =P Smertene i skambeinet kan tyde på at du har hormoner i kroppen som mykgjør bekkenet. Har du menssmerter da? Det er også et tegn på graviditet.. Ganske kraftige smerter som ligner på menssmerter. Om det ikke gir seg i løpet av ei ukes tid, ville jeg tatt en ny test. Dersom den er negativ, ville jeg kontaktet lege.
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk for svar! :-) Jeg håper jo selvsagt at jeg skal være gravid, for hvis ikke er det noe annet galt :-/ Når jeg googler problemet kommer det bare opp masse om bekkenløsning... Nå har det faktisk begynt å gjøre vondt i det andre brystet også, så er tydeligvis ikke bare det ene det er et "problem" med ;-) Jeg har litt små menskramper, men pleier aldri å ha særlig vondt under menstruasjonen, så kan vel ikke kalle det smerter. Jaja, jeg får bare å vente å se hva som skjer de neste dagene og slutte å være hypokonder ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå