sykkelpumpe Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Har starte med 30 days Shred:) Det gjør så vondt! Magemusklene er en ting, det er det som er enklest og gjennomføre, da det tydeligvis ikke er de musklene som er slappest på min kropp (kjenner det, men kan fint leve med det) Men armene mine!!!!! Fikk nesten ikke på meg jakka i dag tidlig. Er aleine med ungen og skulle løfte minsten - det var en prøvelse. Må jo bare le av meg selv, kjenner jo at dette er litt sånn vondt-godt! Føler meg allerede litt fresh, til tross for litt pussig gange og rare bevegelser. Og som Kleppa sier: "Me må halda fram"
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Fyy Kate77,ikke si sånn når jeg akkurat har begynt å få tilbake bevegeligheten etter noen dager på level 1 Sykkelpumpe: du har all min sympati Mine lår har protestert kraftig noen dager nå,og det er VOONDT men i dag er det bedre (dag 4 på level 1) Føles godt å endelig være igang med trening igjen ) Stå på,dette skal vi klare
sykkelpumpe Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 Er av den særedeles sta typen, så jeg gir meg ikke:) Regner vel egentlig med at støl kommer jeg til og være en stund. Var deilig og komme igang igjen ja. Synes også det var så mye enklere i går for da visste jeg hva jeg gikk til. SÅ til tross for alle mine vondter er det ny runde i kveld, og i morgen blir det etter jobb FØR jeg henter ungen i bhg.Og jeg gleder meg! Har nok anlegg for og bli avhengig av trening, så leng jeg ikke får for lange avbrekk (blir nemlig fort avvent også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå