Gå til innhold

oi,,, jeg har brukt mme for å blande grøten med istedet for vann.. er det nå bra da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker fra når jenta var baby så var det bestandig mme på de grøtene fra 4 eller 6 mnd. Gutten nå er 4 mnd og har fått grøt/velling i noen dager. men har blanda i mme/mm. Leser nøye nå og der står det jo vann..

har jeg gjort nå rivende galt? gutten virker fornøyd han ingen magevondt eller noe. elsker denne suppen /grøten han får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det allerede er melkepulver i de grøtene du ikke skal tilsette det. Som du sier, ingen skade skjedd, men du bør nok gå over til å blande med vann.

Skrevet

Ja, det står vann men det er ikke farlig å blande med mme eller morsmelk. Ta det helt med ro!

Skrevet

e prata me helsestasjonen om ta i går. å d si seg jo selv at vist du blander me mm/mme så legge barnet enda meire på seg. dobbelt opp me mat blir d jo.

e hadde lyst å blande ut me mm som vanlig slik e jor me nestle sin maisgrøt. men må vel bare bruke vann da siden han går opp slik han skal i vekt. litt domt for e pumper ut alle maten han får og meir til. har ikke plass i frysern heller.

Skrevet

Til: romheg♥ lille bolla mi♥

Holle har grøt som kan blandes med MM. Skikkelig luksus å ha fryser'n full da. Må si jeg er imponert over deg som pumper all melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...