Nummer 2??? Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er nå i uke 16 med nummer 2. Jeg har lagt på meg sånn generelt på hele kroppen, men har ikke antydning til babymage. Kjenner ikke at det er hardt i magen heller, det gjorde jeg med førstemann... Hmm. Bgynner å lure på om jeg er gravid i det hele tatt..
Scarlette Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg ser at jeg har mage, men ingen andre som ser det. Så her er den egentlig helt normal. Jeg er 19+ 3 Tror ikke jeg får noe mage før uke 22.. Har egentlig slått meg til ro med det, var veldig "jeg vil ha mage" Men så tenker jeg at det faktisk ikke gjør noe om jeg ikke har Gedigen mage på slutten.. Kanskje jeg klarer å gjøre noe da..
<3<3November Prinsesse<3<3 Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Så heldige dere er da, hehe. Begynte på 2 trimester i dag og har allerede en jev og synlig kul....Har vært vanskelig å skjule frem til nå, nesten så jeg begynner å lure på om det er mer enn en...
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Magen kommer nar baby er så stor at den trenger plassen... før uke 20 så er ikke babyer veldig store, så ikkeno serlig mage heller... vi blir da alle store nok etterhvert så hadde bare nyti flat mage så lenge det går jeg =)
Nummer 2??? Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 He he..... nyte den flate magen ja :) Hadde jeg bare kunne nyte en flat mage. Det har jeg aldri gjort
Miss Snow Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg kjenner at det er litt hardt "inni der" deler av dagen, men ikke hele. Jeg er ikke overvektig fra før, men er ganske høy og hadde et par overflødige kilo på magen før graviditeten. Jeg kjenner ikke noenting når jeg ligger, men litt utover dagen kjenner jeg at det er hardt når jeg står. Klær føles veldig trange over magen nå, og jeg klarer ikke å dra inn magen lenger heller Det skal legges til at jeg ikke kjente at det var litt hardt før i går (15+1) og har vært grusomt bekymra fordi det står i alle sånne uke til uke-guider at "nå ser du gravid ut" og jeg IKKE har gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå