Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Her må det dialekt til: STEIKJE DET! Er du her ennå??? Ikke gå i hi, dra på føden! Kjære deg

Gjest sug lut
Skrevet

Binner føder i hiet. Det høres ut som du er på vei inn i binne-modus.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg tenkte ikke på den med en gang, men slår meg sammen med luten og synes definitivt du skal gå i hi!

Skrevet

Alt står så bra til, vet du. Så da gjør de ingenting. Nok fostervann, fine bevegelser osv. Gremm.

Litt ekstra muggen i dag fordi favorittbutikken min legges ned og opphørssalget startet sånn ca akkurat nuh. Selvfølgelig er det planleggingsdag i barnehagen i dag og.

Skrevet

Jeg leste om en pizza med sterkt krydder som satt i gang fødsler. Vet ikke hva som var ingrediensene, men kjør på med godt krydret mat. Lykke til:)

Skrevet

Får krydre nudlene litt ekstra i dag, har lovet eldste at det blir middagen i dag. Eller tror dere hun tilgir meg om det blir kebab i stedet? ;) Da går det an å pøse på med hvitkløk og jalapenos.

Skrevet

Ting som faktisk funker (rent medisinsk):

Kysse, kline, stripule, massasje, berøring og orgasme = oxytocin = kroppens eget igangsettingsmiddel

Gå i trapper, gjerne to og to trinn av gangen, og gjerne sidelengs = hjelper barnet ned i bekkenet

Gå tur, på vei, med en fot på fortauet og en i veien og motsatt tilbake = hjelper også barnet ned. Når bekkenbunnsmuskulaturen stimulerers av barnets hodet produseres OGSÅ oxytocin.

Samme med brystvortestimulering.

Kjerringråd som kaaaanskje funker:

Planlegg noe

Pusse vinduer

Spise noe med masse kanel på

Fødepizza (lurer på om det er jalapenos man skal føde av... skremme ungen ut da kanskje)

Drikke maaaaasse bringebærBLADte (ikke bringebærte)

Ting som IKKE funker:

Være sinna, stressa, redd osv. = produserer adrenalin som oxytocinet IKKE liker...

Skrevet

Kjipt å gå på overtid. Men babyen kommer nok på lørdag.

Skrevet

Avtal lunsj med en venninne. det gjorde jeg med to venninner, med en ukes mellomrom da. Begge hadde sagt ja, ingen kom da de ble mødre på morgenen;)

Funker nok ikke, meeeen alt bør prøves

Gjest sug lut
Skrevet

Anne-B,

hvis du skal ut og gå med en fot på fortauet og en i rennesteinen vil jeg se på. Du kommer til å se ut som Mummimamma på speed. Jeg kommer antakelig til å le så høyt at jeg selv føder og jeg er ikke preggers engang.

Skrevet

Haha, nei det får da være grenser. Tror jeg holder meg til trappa her hjemme, jeg. Vi har uansett toalett i øveretasjen, så jeg går jo opp og ned både titt og ofte. Sidelengs og to skritt av gangen høres ut som mer enn nok. Skulle jeg bli desperat nok, så filmer sikkert mannen seansen for deg. Kan laste opp en snutt på youtube. ;)

Nå skal det sies at jeg hadde en svær økt i hagen i går. Satte opp bedskillere og planta ut lupin (som forøvrig er foreslått å forbys ved lov) og pyntekosmos. Resultatet er støle ryggmuskler, og litt mer orden i hagen.

Skrevet

Sitat O med nye briller: Babyen hoppe ut i mårra, før den vil være med på helga!

Tenker masse på deg, håper du får en lett og grei fødsel når det endelig er i gang =)

Skrevet

Hihi. :) Søtingen. Er nok stilig med nye briller, kan jeg tenke meg.

Takk for det, jeg har kjøpt bringebærbladkapsler og skal prøve det, selv om man visstnok skal begynne med det en måned før fødsel. :)

Gjest amandine
Skrevet

Håper inderlig du får en sånn som meg, lenge å vente men vips ute når han først kom. Ønsker deg en aktiv natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...