Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Slår snart mannen min livløs..... ligger våken halve natten og hører snorkingen hans (uansett hvem vei han ligger) og babyen vår våkner også av dette.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 sparking hjelper her. I alle fall til han våkner og KLIKKER fordi jeg har sparket for hardt. da KLIKKER jeg tilbake og rabler helt mentalt. Av og til går han i stua og setter seg på dataen til jeg har sovnet igjen. Men somregel sparker og sparker jeg. og sier HOLD KJEFT DA!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 På apoteket har de en nesespray og en spray til å spraye ned i halsen som skal forhindre snorking. Begge deler har funket på samboeren min. De fleste netter holder det med at han tar den sprayen før han legger seg. Han foretrekker forresten nesesprayen. Er han litt forkjøla pleier jeg å be han om å ta vanlig nesespray først.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Den nesesprayen funker fint. Når min kjære går tom for den lever han farlig om natten....:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 et gammelt kjærringråd sier du skal smatte for å få snorkeren til å slutte Det funker her!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Takk for svar, da skal jeg på apoteket en tur idag. Så slipper jeg kanskje å fantasere mere om å denge løs på ham med øks ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå