Vingla Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Har hatt masse symptomer på graviditet, men nå føler jeg de er borte.. Har IKM i morgen eller lørdag. Har aldri opplevd en tidlig (heller ikke sen) SA før, så jeg lurer på hvor lang tid det går fra en evt. SA og til en får blødning(mens)?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 De to gangene jeg har hatt det har blødningen vært det tydelige tegnet. Første gang sterk blødning (mer enn mens) uten smerter, nå siste sterke smerter (mye sterkere enn mens smerter) så kraftlig blødning. Men du vil ikke ha det man regner for SA dersom mens kommer rundt din IKM dato. De symtomene kan være innbilte fordi du så sterkt ønsker en graviditet.
Vingla Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2010 Takk for svar Vi får se om det kommer noe rødt i trusa snart.. Har to friske nydelige barn fra før, så jeg har ikke stresset så mye denne gangen, tar det som det kommer, men seff veeeeldig hyggelig om det blir en nr 3 Det er jo det vi ønsker! Så jeg tror kanskje symptomene har vært reelle altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå