Gå til innhold

Trrrrang badehette

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Livet er urettferdig. Hvorfor våkne med badehette som er fire str for liten når man ikke engang har fått vært på fylla? Svar sendes i retning medisinskapet...

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Badehettenes iboende jævelskap. God bedring! Jeg er sulten. Ikke vondt men irriterende.

Skrevet

To paracet som svelges ned med en bøtte kaffe, kan hjelpe. Eller bare kaffe. Verdens beste naturmedisin.

Gjest sug lut
Skrevet

Sterk kaffe, tegn til frokost og to paracet ser ut til å avhjelpe noe.

Er selskapssyk - hvem kommer på kanelboller og kaffe om en times tid? Sol og fuglesang inkludert.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg iiiiler, en time er akkurat det jeg trenger. Men spørs om du vil ha meg på besøk, jeg er sammen med lillebror med magesyke i dag. Er dessuten på seriøs slankern.

Gjest sug lut
Skrevet

Magesykevirus er jo slankende, jeg tar imot uansett! Er det han som omtales som kamikaze-kidden så høres han ut som han er morsom å ha i hagen uansett.

Du kan få låne kenguruballen min om du kommer. Jeg har morsomme bilder av deg i hodet sprettende rundt på kenguruball fra blomsterbed til blomsterbed.

Gjest amandine
Skrevet

Jeg har nemlig veddet med gubben, jeg skal slå ham i et 5km mosjonsløp om et år. Derfor kickstarter jeg med en kjapp nutrilettrunde(jada jeg vet)før jeg tar meg i nakken og fortsetter der jeg slapp før jul.. Gubben var så usannsynlig kjepphøy at jeg hadde ikke noe valg, så her må sommeren benyttes for alt den er verdt.

Kamikaze edition har forresten vondt i magen, stakkar, i går la han seg rett ned på badegulvet og gråt nei, nei, nei, isse bæsse isse bæsse (håper du forstår bergensk for knøtt).

Gjest sug lut
Skrevet

Ufffff, da, stakkars lillepusen, magevondt er ikke bra. God bedring til ham!

Nutrilett er laget av guder og funker som pikk i Grete. Ingenting er bedre som kickstart. Dette går bra, klart du slår ham!

Gjest amandine
Skrevet

Seriøst? Har aldri prøvd før, jeg skjønner du.. Men er så sær at jeg synes det smaker godt..Er jo litt sulten, men det ordner seg. Det verste er egentlig å skjule det for ungene, jeg vil ikke de skal vite noe, for man skal være glad i den kroppen man har. Og det er jeg jo he he om en 14 dagers tid! Min kjepphøye mann tror han skal seile inn til seier, men han får tro igjen. Jeg skal vinne meg en riktig så fin ring, og feire med å sette kroppen min i så god stand som jeg kan sånn at jeg kan sveve videre i full fart som nybakt 40-åring, student og lykkelig gift mamma til mange. Det blir så bra!

Så er det bare det at jeg må slite meg gjennom en stund før formen sitter...

Gjest sug lut
Skrevet

Helt enig, smaken er helt fin. Sjokoshake og jordbærshake. Og så har de veldig gode supper, så man får litt avveksling. LItt mer skeptisk til barene, men det er kanskje mest fordi de smaker så likt godteri at det umulig kan virke :)

Kjører du full pakke eller spiser du noe annet til noen måltider?

Og ja, å skjule det er en kunst. For småbarn holder det å si at det er en slags kaffe.

Skrevet

Jeg har busset til jobb i dag, det tok meg 1 time og 15 min og jeg holdt meg hele tiden innen for kommunegrensen.... så hvis du ikke sender det rosa helikopteret så har jeg ikke sjans til å rekke bullar på en timme!...

Jeg har foresten en svart og hvit badehette, så den kunne jeg tatt på i dag ettersom jeg skal på black&white-party! Hvilket er forklaringen på hvorfor buss ble valgt. Buss med svart selskapskjole og hvite joggesko :-)

God bedring i allefall!

Gjest sug lut
Skrevet

Du ser antakelig genial ut, men er du på jobb i selskapskjole altså? Det har jeg ikke testa, kanskje effekten er god?

Helikopteret er på vei og bringer deg deretter tilbake som et nytt menneske.

Skrevet

Selskapskjole på jobb er en ny opplevelse ja! Jeg ser aldeles nydelig ut. Men synes jeg har vært flink. Kriteriene var altså Black&white, og først jobb, rebusløp kl 14 og fin middag kl 17... Så, da ble det knelang sort selskapskjole med sorte tights, hvit cardigan og hvite joggesko (Og som skikkelig vastlandskjærring har jeg selvfølgelig en smart sort og hvit regnkappe til å ha på ute). I den sorte sekken har jeg sorte høyhelte sko og sort selskapsveske. Så da tar man bare av tights og jakke og VIPS! Selskapsfin :-)

Da setter jeg kursen mot heliporten!

Gjest amandine
Skrevet

Uff føles helt patetisk å spise nutrilett, må jeg innrømme. Men tenkte å ta 14 dager med hardkjør og så gå tilbake til Grete R - tankegang etterpå. Det er jo det jeg egentlig liker og trives med, jeg bare "glemte" meg en stund. Og vips har det sust på 10 kilo!!! uten at jeg nesten vet hvordan. Eller dvs det vet jeg jo. Vin og sjokkis og kake og nybakt brød med meierismør og og og

Men det er litt rart, det føles faktisk flaut å si man spiser pulver. Så tusen takk for litt support. Håper dagen din blir fin og at hodet løsner fra badehetten.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har overvunnet patetisk-følelsen, det er jo ikke noe man gjør over lang tid men for å komme inn i rett modus i sjel og sinn. Selvsagt er det bare ordentlig omlegging som funker på sikt, men man trenger ofte å gjøre noe litt drastisk for å komme i gang. Lykke til, kos deg og meld fra om framganger!

Gjest amandine
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem

Gjest sug lut
Skrevet

Det kan du vel!

Forresten får du pm snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...