Canari Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har vært så utrolig heldig å få en vogn og masse klær fra en venninnne, men hun synes nok det er vanskelig å si hva hun vil ha for det, og jeg vil uansett betale noe, eller gi henne noe til gjengjeld. Vognen er brukt av to barn, men er veldig pent brukt og ser veldig fin ut (stor Tautonia (ikke sikker på navn videre), med både dypvogndel og sportsvogndel), og masse fine, pent stelte og tildels ubrukte klær for et helt år +++, Hva synes dere jeg skal gi/betale?
Trollmor til 2 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Oi.. Dette var et vanskelig spørsmål. Jeg synes du skal ta i betraktning hvor gammel vognen er og hvor mye den kostet ny. Jeg kjøpte en hel haug med klær av nabokona her. Det var både sko, to-tre utedresser, vinterjakker og masse mer. Noe må vel kastes uten at vi får brukt det, men for to-tre store pappesker med klær betalte vi 3000 kr. Men det er klær i mange forskjellige str, så vi har nesten alt vi trenger av klær til datteren våres i ihvertfall 2 år. Nå vet jeg ikke hvor mye klær du har fått da.. Men hva med å tilby mellom 2 og 3000 kr?
Canari Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg lurte litt på å gi ca 3 000, ja. Vognen er nok ganske så dyr ny, men den er ca 6 år gammel, og klærne er for ett år ca (mest inneklær).
SpongeBob Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har alltid gitt bort alt, jeg (tømte boden totalt i september, for eksempel, og ble ikke-planlagt gravid neste syklus) - synes nesten hun må si en pris hvis hun vil ha kontanter av deg... Hva med å sjekke på finn.no om det ligger en tilsvarende vogn ute, så får du en pekepinn om pris?
Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 kan du ikke gi henne et gavekort på spa... sånn type fullpakke? hadde heller fått det en penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå