tommeliten Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 begynte for noen få dager siden med litt rosa farget på papiret, men det gikk fort over til å være ganske mørkt fort, er vell kanskje ikke veldig mye, men for ei som ikke vil ha noe slik i det hele tatt så er det alt for mye. Hører jo at det er normalt med slikt under svangerskapet, men akkuratt nå trøster det ikke meg noe i det hele tatt.. har ringt sykehuset og skal enten få komme inn i dag eller i morgen... Dette er et meget overraskende graviditet da jeg har en sønn på 4 som er resultat av prøverør før, så hadde vært så utrolig morro om alt var bra med den lille i magen!!
Trollmor til 2 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Skal krysse alt som krysses kan for deg! Og ønsker deg masse lykke til =) Håper alt går bra!!
januarbaby + novemberspire Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Hei, jeg hadde en brunlig blødning på fredag, og en blødning med friskt blod i natt. Var på ul i dag, og alt var bare bra Så det trenger ikke bety at noe er galt! Lykke til, vet hvordan du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå