bestemt oss:) *mamma* Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Tenkte kanskje å bestille brudekjole, for de er jo så billige:) Men er jo kanskje ymse om hvordan sluttresultatet blir. Noen av dere der ute som har prøvd? Og hvordan er du fornøyd med resultatet? Hvor nøye var du da du bestilte?
Har to nydelige jenter Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Jeg bestilte brudekjolen min derfra, og fikk den faktisk i dag Kjolen var kjempefin, tykk og god kvalitet. Det er ingen som kan se at dette er en billig kjole fra Kina =) Jeg er kjempefornøyd med resultatet og gleder meg til å bruke kjolen! Jeg trenger heller ingen justeringer på kjolen, den passerperfekt slik som den er. Har lest endel om andre som har bestilt kjole derfra og det er nok lurt å bestille en kjole de har på nettsidene sine, det er kjempemange kjoler å velge mellom. Du kan også sende et bilde til dem med kjolen du ønsker, og så lager de den ut fra bildet du har sendt. Det sier seg jo nesten selv at det er vanskelig å få et topp resultat ut fra kun et bilde. Det er viktig at du tar nøyaktige mål til kjolen, ikke ta i litt ekstra for å ha "noe å gå på", da vil kjolen bli for stor. Lykke til med valg av kjole!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 jeg bestilte derifra for 2år siden,var kjempefornøyd med kjolen,ikke tok det lang tid å få den heller, har 3 andre venninner som skal/har giftet seg som har bestilt,og alle er kjempefornøyd,tok og god kvalitet ja. kan avike litt fra bilde,men ikke mye =)
Gjest MMJ Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Hadde brudekjole fra dem! Den var KJEMPEFIN!!!! Perfekt!!!! Hadde ikke vært redd for det nei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå