Gå til innhold

Symptomer borte.....?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.... blir litt tankefull....

Hadde seriøse symptomer fra bare noen dager etter EL og fram til idag...

men synes nå at d ikke er noe av d lenger...

Mine symptomer har vært:

- stikninger i brystet

- ØMME pupper

- tyngre pupper

- småkvalm innimellom over flere dager

- trøtt

- SERIØST HISSIG!! Raser for ingenting på 1 sekund!! hehe

- murringer i livmora hver dag opp til flere ganger daglig!

men nå virker d som om d har dabbet av en GOD del....

Har IKM på søndag (tror jeg..) tok en test i morges (KLARTE IKKE Å VENTE!!! hehe)... negativ så klart....

Får vel bare smøre meg med tålmod og vente å se om TR kommer eller om en ny test på søndag/mandag lyser GRAVID ;)

HUFF, VENTETIDEN ER SÅ DRYG!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som forveksler eggløsningssymptomer med graviditetssymptomer, deriblant er jeg en av dem, har blitt så godt kjent med kroppen min det siste året at jeg merker alle endringer... men nå vet jeg at det kan være eggløsningen sin feil, har hatt mange av dine symptomer... så nå vet jeg at det beste er å vente til en har gått på "overtid" ca en uke, og heller teste da hvis symptomene vedvarer og mensen ikke kommer,... lykke til til deg og meg å alle andre:-) .... går og venter på at mensen ikke skal komme jeg og :-)

Skrevet

Melder meg på her...hatt masse symtomer og det jeg har igjen nå er ekstreme mensmurringer og såååå vonde pupper som er normalt føre tantevbesøk...tatt en gr.test idag og den var negativ, så nå bare innventer jeg TR..har ikm på søndag så litt tidlig m murringer i forhold til før, men denna kroppen lurer meg stadig, så gir snart opp..:-P

Lykke til dere også med ei tante som forhåpentligvis Ikke kommer! :-)

Skrevet

Bra jeg ikke sitter her alene.. hehe..

Men synes bare d er så rart at jeg har KJEMPEVONDT i pupper, serisøt stikkinger i de også allerede fra dagen etter sex og fram til igår/idag, nå er d nesten ikke noe.. kjente så vidt litt prikking i den ene tidligere idag... men ellers virker de OK! ;p

Skulle ikke heller dette ta seg OPP når d nå nærmer seg IKM da? Istede for å AVTA, mener jeg!?!?

AAhh, blir EL LOCO snart av tiden som står stille.... føles iallefall slik ut...

Sier til meg selv at : JEG ER IKKE GRAVID.... så får jeg heller blir superpositivt overrasket hvis d virkelig klaffet ved første "forsøk" denne gangen også! ;)

Lykke til dere andre også!! Vi har en spennende tid foran oss.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...