Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Min bærbare er støvete og ekkel. Hvordan vasker man tastatur, tro? Uten bivirkninger?
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Det fins flere alternativ, det ene er å bruke en litt våt klut og bare vaske over tastaturet... kanskje det ligger støv nedi?? Går an å kjøpe en spray som blåser kaldt hos de fleste dataforhandlere, den blåser veldig hardt og fjerner det meste av dritt og støv som har forvilla seg nedi tastaturet. Bruker det selv, og den er helt genial ;-) Koster litt, men holder lenge og er verdt penga;)
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Den sprayen høres genial ut, skal skaffes. For det er helt klart noe nedi - i dag er det space-tasten som er treg, som om det er noe under den. Takk for tipset.
blomstre Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Ah, er det møkk som har tatt space-tasten min... Kjøp med en til meg også da, her blir det enten ingen space, eller mange... (eller den hjemme da, der er jeg jo ikke nå...)
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Det verste er at jeg mistenker at noen bor inni der, siden det flytter seg. I dag morges var det space, før om dagene har det vært tretallet, eller kommaet, eller e.
blomstre Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Tviler ikke på at det kan bo noe i et tastatur faktisk! Men orker ikke en gang tenke på hva....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Trykkluft eller støvsuger på tastaturet. Bare pass på at du ikke suger tastene inn i støvsugeren. Resten tar du med en lett fuktig microfiberklut. Ikke bruk pcen som fat når du spiser.
Gjest sug lut Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Det siste punktet er jo bare teit. Det er ingen andre steder på bordet som er ledig.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 du kan ogsaa bruke en gammel tannboerste fuktet i litt klorvann (men veldig toerr, ikke dryppende vaat hvis du skjoenner), ellers har jeg ogsaa faktisk dratt stoevsugeren over tastaturet, men jeg vet ikke om det er bra for den - ingen skade skjedde her
litenmensøt Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Jeg bruker fuktig Q-Tips. på mitt tastatur.
Miss Misantrop Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Skjermen kan du tørke av med wipes for LCD skjerm (får det over allt f.eks. på elkjøp) tastaturet tar du med komprimert luft og tørker superlett over med fuktig klut om det trengs. Du KAN jo ta av tastene også, om du har vært så uheldig å sette fast en sjokoladebit eller tre under din E.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. mai 2010 #12 Skrevet 29. mai 2010 Men om du tar av tastene, så kan du være uheldig og knekke festet under.. tro meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå