Gå til innhold

Hvorfor får topper og singletter hull nederst på magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er vel sikkert et problem på plagg du har hatt en stund regner jeg med? For etter en stund blir plaggets kvalitet redusert, og det er da så tynnslitt at en negl er alt som skal til for å ødelegge det... det er hvertfall min teori. Man drar jo gjerne ned plagget om det sklir litt opp.

Annonse

Eneste hullet jeg kommer på som jeg har fått i mageregionen på en topp var da jeg gikk litt raskt ut ei dør. Da hekta toppen seg i den lille greia som stikker ut (den som går inni veggen når døra er lukket). Er det et trangt sted hvor du ødelegger klærne dine når du er i farta? Det kan jo forklare hvorfor det alltid er på det samme stedet.

Har aldri opplevd det... Må jo spørre da om magen din står litt ut??? Gravid? Eller... Har du jakker som gnisser på magen? Er toppene dine veldig trange? Stoffet blir strukket mer på magen enn på sidene, de fleste topper inneholder elastan som blir slitt i vask og ved strekk. Men sidene har jo en søm i bomull som forsterker litt.

JEG HAR SVARET :D

Grunnen til at det kommer hull, er fordi toppen setter seg fast i glidlåsen eller knappen på buksen :) Hadde selv aldri det problemet før jeg begynte å ha knapper på bukser og div ;)

Fant ut av det selv etter at jeg hadde en bukse med kunn glidlås og knapp bak på venstre rumpeball og jeg hadde hull i alle toppene mine der bak ;)

Problemet løst ;)

Annonse

Oi, så mange svar! Hehe..

Er gravid akkurat nå ja, men har hatt dette problemet i flere år. Magen stikker ikke noe ut til vanlig, 165 høy og 50 kg, så ikke noe ekstra på magen akkurat ;p

Pleier heller ikke dra i toppene, hvertfall ikke midt på magen der hullene kommer. Ikke knapper eller glidlåser som lager hull heller. Skjer med nye topper så vel som gamle.

Eneste jeg kan komme på som gjør det er at jeg setter toppene fast i glidlåsene på jakkene mine, men kan ikke forstå at det er det heller, tror jeg hadde merket meg det.. Jaja, ser ut til at dette er et problem jeg bare får leve med :)

HI

Det er fordi der nede som toppen går over buksa er det et hardere underlag under toppen som gjør det lettere å slite gjennom et lite hull dersom du hekter deg fast i småting.

Eller hvis du står inntil en vegg eller komme rborti noe så vidt når du går. Da kommer det lett bittesmå hull der som det er "hardt" underlagunder toppen altså der buksa er.. Å jeg er SÅ dårlig til å forklare men håper du forstår haha ;)

Lurer på om dette må være løsningen på det ja. At "hjørnet" over knappehullet på dongeribuksene mine gjør at det blir liksom enklere å gnisse hull der.. Ser ikke helt hvordan jeg kan få bukt med dette problemer, dropper ikke akkurat dongeribuksene mine heller:)

Men, gjør ikke noe med dette før om noen månder, for tiden er magen så stor at det går i thights og joggebukser ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...