Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Er sååå lei. Forsøker å bytte fastlege men når listen over leger i kommunen min kommer opp står det at alle har 0 ledige plasser igjen :/ Hva gjør jeg da? Kan jeg fortsatt få byttet eller må jeg pent innfinne meg med situasjonen? Kanskje jeg heller skulle gått på Volvat. Dyrt er det men det er nok mye mer seriøse enn legen jeg har nå er... Følger meg av og til så billig når jeg går derfra...Han har til og med krafset meg på brystene mens jeg har hatt babyen min med!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Kødder du eller? Du anmelder fyren tvert..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hi her Jeg kan jo ikke gjøre det? Tviler på at de tar meg seriøst, han har jo ikke forgrepet seg på meg på DEN måten. Har en venninne som går til samme mann, hun har bare godord å si om han. Hmpf. Tror dere at om jeg tar kontakt med noen av legene på listen og forklarer situasjonen min at de kan være villig til å ta inn en pasient til?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Kjære deg! Det tror jeg de helt sikkert vil gjøre, om du tar en telefon til et annet legekontor. Vil uansett anbefale deg å anmelde dette, smakløst og ikke minst ulovlig av ham! Om du ikke ser alvorlighetsgraden i det enda, tenk om han oppfører seg på samme måte med jenter i puberteten og tenårene? Tenk hvilke fatale konsekvenser det kan få! Du har all grunn til å anmelde forholdet, en slik lege skulle fått sparken på dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå