Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Samboeren min snuser og han steller og duller like mye med mini som det jeg gjør. MEN, jeg er livredd at snusingen skal påvirke mini slik som med røyking? ang samsoving og at samboer nusser og duller med hendene i ansiktet til mini. Jeg passer på å fortelle han at han må vaske hender etter at han har tatt på snus men tenker på når han nusser på mini.. er dette like farlig som med de som røyker ??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 NEI selvsagt er det ikke det! Eneste måten bebyens kulle få i seg nikotinen i snus, er at dere enten stapper han full med det, eller at du snuser og lar det gå i morsmelka... La han kose seg med snusen, og stelle å dulle med mini, samsove og nusse på minien deres. Vaske hendene er jo greit å gjøre uansett :-) Vær glad han ikke røyker, da hadde det stilt seg annerledes.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 ååå godt! Nei, jeg snuser ikke, så det er ikke et problem. takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå