*septemberbaby* Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 hvor kjøper dere disse til grei pris og kvalitet??? erfaringer med de som selges på sparkjøp?
T#3 Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 de er litt små... De som selges på apoteket er større og dekker mer av brystet.Kommer sellvfølgelig an på str. på brystene, men de fleste blir jo litt større enn vanlig mens de ammer:) Innleggene skal helst dekke godt ut på sidene. Ellers ikke noe å si på kvaliteten.
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Jeg erfarte at pris og kvalitet hang ganske godt sammen på de innleggene jeg kjøpte. Jeg har prøvd de fra SparKjøp. De er greie nok, syns de tover litt ved vask, og er små. Jeg brukte 2 på hver side for å holde varmen skikkelig (Vinterbaby). Jeg likte best noen litt dyrere som jeg kjepte på apoteket. ( husker ikke helt merket) De hadde en lomme der jeg kunne legge inn et papir-innlegg. Greit når det lekker litt. De er også laget for å tåle 60 grader i vaskemaskin. Det tror jeg er viktig for å forebygge f-eks sopp-infeksjoner.
Birthen Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Passe på at de kan vaskes på 60 grader ja! Nøstebarn sine kom ut av maskinen i en hard liten klump... De sier at lanolin skal være selvrensende , men jeg ville ikke stolt på det ang ammeinnlegg.
ღsommermage2010ღ Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Her er min favoritt fra Ull-rik: http://www.ull-rik.no/asp/prodtype.asp?prodtype=4 Tror det er de samme som de anbefaler lenger opp i tråden her. Sitat fra Ull-rik sin hjemmeside: "Myke, behagelige ammeinnlegg i merinoull. Hygieniske for mor og barn, vaskes på 60 grader i maskin for i størst mulig grad å fjerne bakterier og sopp." De med lomme for papirinnlegg er geniale! De er tynnere enn noen andre produkter jeg har prøvd, men de holder fasongen godt.Verd å pakke ned i bagen til sykehuset, sammen med brystvortesalve og papirinnlegg. Kjekt å bestille de på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå