Gå til innhold

Mere kynnere for hvert barn?

Voyeur

Anbefalte innlegg

Er gravid med nummer 4, og har så mye kynnere denne gangen. Flere som har opplevd dette?

Er bare 19 uker på vei, så lurer på om dette er noe jeg bare må "finne meg i" å gå med i 4 mnd til hvis dere skjønner?:) Syns de har kommet litt senere i de andre svangerskapene. (men nå er dette svangerskapet helt ulikt de andre jeg har hatt da..)

Ikke noe godt, og blir nesten kvalm når de setter i gang.

De sitter i sidene og under magen, strammer skikkelig godt:S

Fortsetter under...

slike kynnere/falske rier hadde eg med nr 2:) det positive er at en ikke merker begynnelsen av fødselen og plutselig er den over...det er jo litt skummelt også viss det er langt til sykehuset...

venter nr 3 og har like mye kynnere som med nr 2..det har ikke økt...

ville undersøkt om dette på virker livmorhalsen for å være helt sikker:)

Åh nei, hater GU over alt på jord, spesielt når jeg er gravid!

Hvis det ikke gir seg, så må jeg vel kanskje det, men siden jeg har født alle de andre etter termin, regner jeg med det blir å gå samme veien denne gangen:)

Får bare slappe av når de kommer, selv om det ikke er så lett i en hektisk hverdag.

Jeg husker jo at jeg hadde kynnere sist gang, men klarer ikke å erindre om det var så tidlig som nå. Man glemmer fort de smertefulle tingene med gravid og fødsel, og det er vel en grunn til det, ellers ville vi vel ikke fått mere enn et barn.

• 3 uker senere...

Jeg venter nr 3 og har hatt sterke, langvarige, hyppige kynnere helt siden ca. uke 17/18(er i uke 28 nå) og har ikke avtatt, heller motsatt. Kan ikke gå turer en gang, starter med en gang. Jeg var inne til kontroll rundt uke 22 tror jeg det var. Legen tok ikke gu for å ta målingene m.t.p livmorhalsen da, det trodde jeg også at jeg måtte, men han så det på ultralyden. Får håpe det roer seg hos deg, selv om det ikke har gjort det her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...