Wishes* Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Han blir bare sur og spytter det ut igjen... Tips? :-)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Har du prøvd velling? Kanskje han venner seg til smaken da, og kjenner den igjen når han får grøt.
m-mamma Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Hvis jeg har laget for tykk eller at den er bittelitt for varm vil ikke gutten min ha. Evt prøv flere typer. Hipp risgrøt med banan og fersken er en slager her, smaker godt.
Aleana Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 En venninne av meg blander fruktpuré oppi grøten, da går den ned lett som bare det :-)
vaffeljernet <3 Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 hvor lenge har du prøvd å gi han grøt uten hell? små bebiser trenger ofte å smake nye smaker mange mange ganger før de begynner å like det. i tillegg skal han jo lære spiseteknikken før han klarer å spise grøten, ikke dytte den ut igjen. med minste min (begynte å smake grøt rundt 4 mnd) tok det ca 2 uker før han skjønte hvordan han skulle spise grøten. nå spiser han som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå