Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Har fått en bursdags invitasjon fra en i bhg, som kolliderer med fotball trening til 6 åringen. Hva blir prioritert? bursdags selskap eller fotball treningen???? Lillebror er invitert også. 1) han viiiil jo i bursdag.......... med vennene sine osv.... 2) ønsker han å spille fotball, må man heller ikke sluntre unna treningene......????? what do you do?
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Skal noen av de andre som pleier å gå på fotball trening i samme bursdag? Jeg hadde nok latt dem gå i bursdag om de ville.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Nei, det er vel kun han tenker jeg. Det er ikke den nærmeste bhg, hvor mange av fotballgutta går... De viiil jo i bursdag da ;-)
Gjest Filifjonka Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Jeg hadde latt ham gå i bursdag. Jeg syns ikke det er å "sluntre unna", spesielt ikke når man er 6 år.
blond Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville prioritert bursdag med mindre han valgte bursdagen for å slippe fotball. Han er så liten enda at trening ikke bør bli en plikt, mener jeg.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Ville latt barna bestemme. Men gitt treneren beskjed, så h*n vet at du tar ansvar, og veldig greit for en trener å vite hvor mange som kommer på trening, og hvordan treningen blir. Dette er like viktig om barnet er 6 år eller 15.....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Bursdager går foran fritidsaktiviteter når de er så små, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå