mammas skatter <3 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 skulle hatt fra nestle. men ser alle skal blandes med vann. men i dag prøvde vi havregrøt med eple og blanda me morsmelk. og d gikk jo bra såg d ut som. han spiser heller ikke full porsjon med mat enda. E pumpe all melk han får for vi hadde problem med amminga.så vil egentlig fortsette med å blande ut med mm.
Gjest eelis+kian Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Kan du ikke fryse ned melka du pumper ut, eventuelt gi det på flaske ved siden av? Jeg tror ikke det er bra å blande grøten med mm når den skal blandes med vann.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg halv-blander grøten fra 6 måneder med melk og vann. Da er det en kjent smak i grøten. Virker som at det går fint med min sønn:-) Gjorde det med risgrøten fra 4 måneder, sikkert derfor jeg fortsetter.....
Guttemamma x 3 Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Holle har grøt som kan blandes med MM http://www.hollebaby.no/?CatID=1473
dutte<3 Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Nestle har en maisgrøt som skal blandes med MM eller ME. Den bruker vi. :-)
morromor Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Kjøpte holle sin kokegrøt på helsekosten, hirsegrøt og havregrøt, står på pakka at du kan koke det på mm og mme
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Grøten fra Nestle inneholder allerede melkepulver og skal derfor blandes med vann
lillejenta2 Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Du kan blande alle grøtene med melk om du vil, selv om de inneholder grøtpulver. Det sa i hvertfall vår helsesøster. Hun anbefalte det faktisk. Både morsmelk og MME var helt greit å bruke istedenfor vann. Vi bytter på litt. Mini trenger litt ekstra næring noen dager siden han ikek vil drikke hverken morsmelk eller mme, så da blander vi alltid med melk. Men ellers gjør vi det halvparten av gangene tenker jeg. kommer an på hvor mye næring han får i seg. Helsesøster sa han ikke burde få i seg mer enn 600 ml melk per dag (7 mnd), inkl den som vi blander i grøten og den som allerede er i grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå