Gå til innhold

Noen som vet hvor lang ventetid det er i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei.

vi hadde samtale i november 09, St.Olavs - og da ble det bestemt at vi skulle ha prøverør.

min mann tok sædprøve i november og måtte levere en ny en 2mnd etterpå, tror han leverte i slutten på januar. Fra desember 09 til mars 10, ventet vi på kromosomprøvene som vi måtte ta begge to, 12-13 uker ventet vi. Det tar dessverre så lang tid med disse prøvene.

8.april begynte jeg på spray og 21.april begynte jeg på sprøyter. Uttak ble 3.mai og innsett av ett egg 5.mai.

Vi lykkes ikke denne gangen og må nå vente til august/september pga ferietid. Men kanskje godt for kroppen at det ikke blir noen medisiner med det første.

4-5 mnd tok det med oss ca.

Lykke til :)

Hei du!

Køa er vel varierende i løpet av ett år, og med tanke på at de stenger i juli så blir det vel litt venting :) Jeg vil anslå september...

Jeg ringte til fertilitetsklinikken på St.Olav i begynnelsen av februar 2010 (fikk beskjed om å ringe om det ikke skjedde noe etter lapraskopien jeg hadde i september 2009) og i slutten av mars 2010 var jeg igang med sprøyter. Så jeg er jo veldig imponert over at det ikk så fort, men mulig jeg bare var heldig med tidspunktet..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...