Mai♥ April♥ Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Skal kjøpe bursdagsgave til nevøen min som blir 6 år og er helt tom for ideer. Hva er gøy å få for en 6-åring?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Her er noen tips: -Bakugan -Pokemon-effekter -Lego-byggesett -Sverd -Spill til Nintendo DS eller annen spillkonsoll -Brettspill Ser også for meg at sommerleker kan være populært! Hva med f. eks. en fotball, en drage, frisbee eller vanngevær?
Mai♥ April♥ Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2010 Takk for mange tips. Lego er han ikke særlig interessert i. Han ønsker seg spill til Nintendo DS, men det vet jeg at han får noe av. Tenkte kanskje på noen ute sommerleker, finnes jo mye av det i butikkene nå. Tar gjerne i mot flere tips?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 * Crocket - er det ikke det det heter tro.. ( nå ble jeg usikker) - der man slår hard kule igjennom slike bøyler... ) Sønnen her på 5.5 år synes det er kjempe kjekt å spille. * Kubbespill * Radiostyr bil hvis han ikke har det.
sykkelpumpe Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Han begynner vel på skolen til høsten? Pennal, ny matboks og drikeflaske??? Skoleting generelt. Ble godt mottatt i heimen hos oss. Sov med ryggsekken i senga i en uke;)
engajente Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Hei Hvis han er naturinterresert så vil jeg anbefale denne: http://nofafo.no.s17.midlertidig.no/produkter/produkt_detalj.asp?ProdID=138 og så er et jo masse insektfange og studere leker i butikkene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå