Gå til innhold

Slitsomt dette her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er i 5 pp nå....og når jeg skriver JEG så er det desverre slik. Om mannen min hadde fått bestemme hadde vi gitt oss med de to prinsessene vi har...nå går jeg ikke på p piller og det vet han. Men flere barn eller ikke har blitt et ikke tema...

Jeg har ønsket flere barn i 1 1/2 år nå...mannen min har også ønsker på andre områder, han jobber mye og er dyktig i jobben sin. Han er også flink til å sykle. Jeg vil at han skal få forsette med dette og syns i grunnen ikke det er for mye forlangt at jeg får mitt ønske oppfyllt. Det handler jo om å gi og ta...Jentene våre sier også de har lyst på et søsken, selv om de kanskje ikke forstår hva det innebærer i en alder av 4 og 6 år...

Er veldig glad i barn, jobber på barneavdeling på sykehuset i byen og har stadig flere barn i huset ( nabobarn og venner av mine barn). Er også med i FAU i bhg.

Har dere synspunkter på mine notater? Takker hvis noen svarer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:)

du er i 5.pp ja! Morro det:)

Om han ikke sier han ikke vil ha barn og dere har sex uten beskyttelse så tar han nok gjerne imot ett til!

Slik ville jeg tolket de signalene..

Ta en kjapp prat med han for å forsikre deg om at dere er enige:)

Og lykke til med videre prøving!

-selv vil jeg ha en til, men ikke ennå. Kansje om ett par år, da er guttene her 4 og 6år:)

Min mann er ikke enig, men vi får se når den tid kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...