gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 ... hvordan ser utfloden ut da? som om det skulle vært EL? eller at det er slik at du kan strekke det, men at det klumper seg og streken sprekker? hahaha, rar forklaring=P noen som vet evt husker? jeg husker ikke fra forrige SV=S (SV=svangerskap) =P
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2010 når strken sprekker, ikke og=P
Lyst på nr3♥ Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 HAHAHAHAHAHAHA! Unnskyld at jeg ler, men måtte bare av forklaringen din..... heheheheh ;op DRIIITBRA!!! For å være helt ærlig så har jeg sikkert samme hukommelse som en gullfisk; nemlig kun 4 sekunder!! Jeg har 2 små gutter, og d er helt umulig for meg å huske hvordan utfloden var de gangen jeg ble gravid med de... hmm... Min har iallefall forandret seg siden EL.... den er blitt hvitere og litt mer klumpete.... min tanke var: OH SHIT, HAR JEG FÅTT SOPP ELLER NOE!? Men så kom jeg på at hvis d er sopp, så er den jo GUL og lukter ikke så behagelig...!!! Phuuu, takk og lov.... Er din forandret da??? Når jeg skal ha EL så er min utflod blank og slimete, og kan strekkes laaaangt... ;o) Noe som er stikk motsatt fra hva d er nå iallfall!!! ;op
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 heheheheheheh=P ja, nei min lukter ikke vondt, men utflod lukter ikke akkurat godt i utgangspunktet=P lukter liksom kropp=P hehe.. min er hvit ja... og plutselig er det mye, også er det lite-mye osv=P veldig spennende.. når ikm? spire da tru? =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå