desembermamma2010 Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Noen som vet hvorfor en blir mest oppblåst om kvelden? Jeg er 13-14 uker og er ganske oppblåst hele tiden, men om kveldene buler magen skikkelig. Hva er det som gjør det egentlig?
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Det lurer jeg også på... er like langt som deg, og hver kveld er det ballongmage, mens om morgenen er den gaaanske flat. Men jeg vet ikke hva det skyldes.
SolsikkeKleo Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Håper noen svarer på denne, for dette lurer jeg også på )
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Har akkurat vært hos jordmor, og spurte om det. Hun sa at det er hormonene som gjør det, det er også hormonene som gjør at magen blir tregere (ja takk...). Ellers fikk vi også ul, og det var utrolig gøy å se den lille tassen turne inni der :-)))
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 er nok litt fordi da har du spist utover dagen. blir jo ofte litt oppblåst etter viss du spiser mye til vanlig, så må du huske at tarmer og innvoller ligger lit i klem fortiden dette er da min teori da jeg opplever å være mye ppblåst til vanlig og mer nå når eg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå