Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 I dag har jeg spist : Frokost : 1 brødskive med litt smør og 2 skiver kalkun pålegg+1 glass appelsin jus Lunsj: 2 dl med nutrilett sokolade shake (1 pose)+ 5 dl vann Middag : 3 brødskiver med pesto og kylling+ 7 dl vann Kvelds : 1 halv nutrilett sjokolade bar + en kopp te uten sukker . Og skal drikke 7 dl vann før jeg legger meg . Som trening har jeg gjort husarbeid ( vasket kjøkkenet ,støvsugd og brettet masse klær + at jeg har gått til og fra bhg 2 ganger ca 15 min hver vei og masse bratte bakker ) I morgen : 1-2 brødskiver med magert pålegg + agurk + vann Nutrilett kyllingsuppe + vann Wok med masse grønnsaker + vann En halv bar + te Sitt ups og push ups . Hvordan høres dette ut ? Tar gjerne i mot tips .
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg vet ikke hvor mange kalorier det er i nutrilett, men det høres litt lite ut. Du må ikke spise under 1200 kalorier pr dag- da tror kroppen det er sultestreik og lagrer det den kan. Du bør også få i deg noe meieriprodukter pga kalsium. Ikke gå for hard ut så du blir fort lei. Jeg er på vektklubb.no. Synes det er ganske greit. Kan spise ganske mye, bare velge litt andre matvarer enn jeg pleier. Også har jeg "fri" hver lørdag, dvs legger ikke inn det jeg spiser den dagen, og spiser godis hvis jeg har lyst på:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Høres ut som du får altfor lite proteiner i deg, og antaklig for lite kalorier all over. Og jeg ville droppet brødskiver når du er på slankern, erstatt med feks omelett/eggerøre eller havregryn. Evt knekkebrød Til middag må du få i deg en protein kilde, kylling -filet/kjøttdeig, rent kjøtt eller fisk.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Åherreminhatt du må jo være utsultet! Nutrilettmåltidene er små nok som de er, ikke halvèr de... Hvis du bruker mørkt rugbrød i stedet for vanlig brød blir du fortere mett og er mett lengre. Du burde også ha noe veldig lett (gulrøtter, seleristang, kålrot osv) og småspise i tilfelle sulten kommer og plager deg. Du kommer til å gå ned i vekt men du burde ikke gå lenge på så lite mat. Gradvis legge på mer proteiner til alle måltidene så blir det bra:) (eggehviteomelett feks. Eller ren kyllingfilet. Hvis du steker opp noen og har i fryseren blir det lett å tine en halv kyllingfilet til å ha på rugbrødet, eller til salaten. Reker har også mye protein og passer til alt:) )
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Takk for tips .Det var grillet kylling jeg spiste i dag og har tenkt til å ha litt svinekjøtt i woken i morgen . Ja, skal kjøpe mørkt brød og lage omeletter . Det med meieriprodukter er vanskelig for jeg drikker ikke melk ol ,derfor bruker jeg litt smør og ost .
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Jeg synes du har vært kjempe flink:D Jeg "slanker" meg etter libra, jeg tenker ikke på kalorier men spiser magert og ofte:) Dette kunne lett ha vært en av mine gode dager:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 NN 22.26 her. Nå skal det også sies at jeg er ganske streng med meg selv når jeg først er i gang. men liker å få resultater fort, det gir motivasjon Bare pass på å spise variert så går det nok fint, og du føler deg uvel så tar du deg bare en ekstra brødskive:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor endrer du ikke bare kostholdt, fremfor å holde på med disse tullete Nutrilett-greiene? Det er noe av det dummeste jeg ser. Mye brød, ville heller byttet det ut med knekkebrød. Dessuten bør du spise mer variert, flere grønnsaker, magert kjøtt - og ikke minst nok mat! Når det er sagt må jeg bare si at det er enorme mengder kalorier i pesto, men det vet du vel fra før.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Jeg skal endre kosthold over tid, men vil ha en kick start og gå ned noen kilo raskt sånn at jeg får litt motivasjon. Det er bare i dag jeg har spist så mye brød ,skal ikke spise så mye brød hver dag ,men det blir nok en brødskive eller 2 hver dag . HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå