Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Pakke inn leiligheten i nips og dilldall, ræl, styggsaker og plastikk. Er det mulig?? Og i tillegg ikke klare å betale for alt rælet! Dårlig smak og dårlig råd er verste sort. Stakkars menneske! (ref: Luksusfellen Sverige på TV3)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 kortvarig lykkefølelse med å kjøpe ny nips
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Huff.. Det er aldeles grønnjævlig.. "Jag har inte truffat den rette enn".. POW...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Men hun kunne kjøpt noe fint om ikke annet? Bruke så mye penger på stygge saker og ting. Fysj! HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 "Jag har inte truffat den rette enn" Hihi! Lurer på hvorfor? HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Hun hadde riktig så mye som var NICE! Huff og huff!! Skjønner ikke at det er mulig å ha sååå ufattelig dårlig smak. Bad taste er bare forbokstaven HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Haha tror enhver mann kommer til å rygge ut igjen av den leiligheten der ja.. Rosa dill og dall er jo alle menns drøm..... Prøver og prøver å få tak i jobb, har sendt 8 søknader!!! Hehe jada tenker det snart kommer noen å banker på døren hennes å spør om hun vil ha en jobb jeg! Merkelig dame!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Så utrolig nedlatende og ekle dere er! Forstår dere ikke at dette er et menneske som ikke har det godt, og som har fylt et tomrom i livet sitt med ting? Hun har bygget seg et rede, en fantasiverden, som en erstatning for det hun ikke har. Det er jo trist, ikke noe å flire av! Og når det gjelder smaken, så er den som baken. Jeg deler heller ikke hennes smak, på langt nær. Men jeg ville syntes det var like ille dersom hun hadde svidd av pengene på designersko. Jeg kan forstå at folk blir sjokkert over folks korttenkthet, men jeg begriper ikke skadefryden deres!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Enig 2314. Som å si til en bulimiker: Hadde du enda overspist på chevre-ost og indrefileter! Men på potetgull, så vulgært..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Syntes bare synd på henne jeg, en merket jo at hun ikke var helt "stabil", og all denne handlingen er jo bare et symbol for noe annet. Hun prøver vel å fylle et tomrom.. Og angående dårlig smak. Smaken er som baken, delt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå