Gå til innhold

Hva er best/verst av Tyrkia og Hellas (charter) 1 uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg, føler meg ikke komfortabel med noen av reisemålene, men det er altså de billigste alternativene og det vi har råd til i år.

Bare jeg og mannen som skal i år (ja, barna ville selv være en uke hos farmor og farfar....)

Er det så slitsomt i Tyrkia som jeg tror? Har fått tilbud om et all-inclusive hotell som ikke kostet så mye i sommer.

Eller en tur til Kypros som kostet litt mer, men det har jeg heller ikke hørt noe spesielt positivt om.

Begge har alltid vært ganske så harry reisemål i mine øyne, men mulig det er media som har blåst opp dette.

Har selv sterke motforestillinger mot syden i utg.punktet, men mannen ønsker Tyrkia. Sist vi var i syden var vi 18 år, og jeg lovte meg den gang at det var siste gang (foretrekker reiser til Italia, Usa, Asia osv, selv med barn).

Eller skal vi bare spare pengene, nyte (forhåpentligvis) solen i Norge og heller ta en langweekend i Paris på sensommeren?

Eller noen andre forslag til en rimelig, flott ferie (med rom for romantikk)?

Innspill?

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som har noen positive oppleveser å dele?

Skrevet

Hva med Portugal ?

Algarve kysten er kjempe fin, spes i Albufeira der byen er delt i en gammel og en ny del .Den gamle er best .

Skrevet

Jeg syns Tyrkia er slitsomt. Liker både Kypros og Hellas, god mat og man får mer fred for innkastere og slikt.

Skrevet

Jeg og samboeren min har ofte dratt til Hellas. Syns det er flott overalt på øyene vi har vært. Rhodos er favoritten. med en by som passer for de som vil ha liv og de som vil ha det mere rolig. Gamlebyen der er kjempekoselig.

God mat og mange fine badestrender. Syns det er mye mere avslappende å handle i hellas og fremfor Tyrkia hvor det er mere pes fra selgerne.

Hadde ikke villet dratt på all inclusive da mye av sjarmen er å spise på ulike steder.

Skrevet

Portugal og Hellas vil jeg fraråde grunnet bitterhet og hater turisme-image. Om du virkelig vil føle deg velkommen, er Tyrkia stedet:) Jeg elsker Tyrkia. Kulturen, maten, landet og menneskene. Hjertelige! At det ikke er intellektuelt nok for deg, synes jeg bare en trist. Italia har jeg også vært, men jeg trivdes ikke så godt der. Menneskene har ikke den samme varmen som tyrkerne har.

Annonse

Skrevet

I Hellas er det absolutt ikke hater turister-image. Har merket det på kanariøyene men aldri i Hellas. Tyrkerne virker sleipe på meg. Stoler ikke på noen av de.

Skrevet

Har vært på Kreta to ganger og det er virkelig å anbefale. Tyrkia synes jeg ikke noe om.

Skrevet

du stoler ikke på noen av de 90 mill tyrkerne som finnes nei. hehe.

Skrevet

Nei liker ikke folkeslaget......

Skrevet

Jeg har vært i Portugal 2 ganger og opplevde aldri noe av det du oppi her nevnte .

Gamle byen i Albufeira er fantastisk .

Skrevet

Rhodos! Flott sted med litt av alt! :-) Har hatt noen romantiske turer med mannen min dit, og noen fine turer med familien. Passer for alle.

Skrevet

Jeg vedder på at du ikke kjenner en eneste tyrker

Annonse

Skrevet

Har hatt tyrkere i klassen og flere på skolen. Vært i Tyrkia med bare negative erfaringer. Fint hvis du liker de , men kan ikke jeg bare få lov til å ikke like de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...