Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer,(for jeg har ikke peiling) om man går på en UL i uke 12, og legen ikke finner liv, men at spiren er 7-8 uker ca, får man da ikke en SA blødning? Og om man tar en graviditetstest, slår den positivt ut, selv om fosteret er dødt?? Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er dette som kalles MA. Fosteret dør men kroppen støter det ikke ut. Dersom det ikke blir oppdaget på ul vil det til syvende og sist komme ut, men det ender jo ofte med utskrapning eller tabletter(spørs hvor stort det er og litt hva pas ønsker) Kroppen tror fortsatt man er gravid og derfor kan testene fortsatt slå ut som positive. (opplevd dette et par ganger selv.

Skrevet

Det høres skummelt ut. Hvor "vanlig" er dette? Skjer det med mange kvinner? Går rundt å er så bekymret hele tiden jeg, for at noe skal skje med barnet. Og jeg er jo bare 4 uker på vei..

Skrevet

Nå vet ikke eg kor vanlig dette er, men den situasjonen HI her beskriver er altså meg....

Eg hadde ingen forutanelse, eller ingen symptomer på at noe skulle være galt...

Dersom man er bekymret så spør om å få tidlig UL!!

Men merket selv at eg bare måtte kutte ut å være her inne en stund, for ble veldig skremt selv av mange av innleggene her inne... Så eg fant ut at i stedet for å bli stadig mer bekymra pga å lese innlegg, tok eg meg heller en pause herfra, til eg følte eg var klar for d.

Klart folk vil ha svar på bekymringene ang sitt svangerskap, men dersom alle skal gjøre d her inne, kan d bli for mye av d gode for enkelte.

Skrevet

Smyghilda:

Et råd til deg: SLUTT å les alt om SA og MA, det gjør deg bare bekymra!

Her inne virker det som at det er normalt å miste , og det er ikke så vanlig som det kan fremstå som her.

Ingen har garantier selvfølgelig, og en kan ikke gjøre noe med naturens gang.

Er du først gravid, så prøv å nyt det :)

Det er jo mye større sjanse for at det skal gå bra enn at du skal miste...

Håper inderlig du tar rådet mitt i betraktning, for jeg har vært i dine sko, og det er ikke noe godt!

Gratulerer med graviditeten :) Kos deg med den!

Skrevet

En ting jeg synes det er greit å tenke på er at det er ingenting man kan gjøre fra eller til. Enten du er medisinsk personell eller den gravide selv. (bortsett fra de vanlige forhåndsreglene sef)

Dør fosteret såpass tidlig var det antagelig noe galt med det.

Skrevet

ja d var ikke som d skulle med d fosteret.

hadde ikke utviklet seg som d skulle, til å være 7,5 uke, og var dermed ikke levedyktig.

så d er rett og slett naturens gang å kvitte seg med ting som ikke fungerer som d skal.

var et slag i tryne, men nå går alt myyye bedre, og eg bare ser frem til å bli ferdig med d, og kunne nyte sommeren:O)

så eg oxo sier,

IKKE TA TIL DERE ALT SOM STÅR HER INNE!!! ER LETT Å BLI SKREMT!!

NYT GRAVIDITETEN, OG GLED DERE TIL D SOM KOMMER!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...