Gå til innhold

Lenge leve A-CREME!!! Hormonutslettet forsvant!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita snuppe på 5 uker som har hatt hele ansiktet, ørene hodebunnen og brystet fullt av kviser, såkalt hormonutslett i en uke... Igår kjøpte jeg a-creme på apoteket da jeg leste mange hadde hatt god effekt av denne. Og idag er hun så si helt god, helt utrolig hvor godt den kremen hjalp! Ville bare dele dette siden hormonutslett er normalt men ikke særlig fint, stakkars små ...

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Akkurat det samme skjedde her, han var kjempeplaget, og så prøvde jeg A-Creme. Det ble bedre i løpet av noen timer, og utslettet var helt borte etter noen dager :-D Hurra for A-Creme!

Jeg bruker den selv også, hehe...

Skrevet

Bare pass på at dere bruker den på tube, og ikke de i den brune krukka. Den inneholder nemlig parabener.

Skrevet

tube?? den har jeg ikke sett? er d akkurat den samme kremen?

Kan jeg bare spørre hva egentlig parabener gjør?

Skrevet

Er den samme kremen ja, men den på tube er Løveapoteket sin (tror jeg).

Parabener er hormonforstyrrende stoffer, altså de kan påvirke hormonbalansen.

Skrevet

Kommer med et tips, jeg smørte på Silulen sink salve og da forsvant utslettet etter 2 dager :)

Har også hatt god erfaring med Avene Skin Repair cream.

Skrevet

Her forsvinner utslettene i løpet av noen timer og holder seg borte så sant jeg smører 2-3 ganger for dag. Ser ikke ut som at det har noen betydning hva slags krem bare den er litt fet. Jeg bruker mest en Avène-krem som jeg ikke husker helt navnet på.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Her var det ingen ting annet enn A-Creme som gjaldt, og jeg prøvde MYE. Så det er vel forskjellig fra unge til unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...