Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart i gang med vårt 3 IVF-forsøk. Skal denne gangen ta Prednisolon i tillegg til de vanlige sprøytene. Noen som vet hvorfor en bruker Prednisolon?

De to første forsøkene har vært avbrutt da eggene mine har vært døde når de har kommet ut. Har også tatt en blodprøve som viste lave egglagre som visst nok kunne forklare den dårlige eggkvaliteten min. Noen andre som har fått beskjed om det samme?

Hva kommer dårlig egg av? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Prednisolon er en liten pille som man svelger og som demper immunforsvaret litt, slik at kroppen ikke skal støte det ut i den tro at det er et fremmedlegeme. Det/de blir jo satt inn i livmoren på en temmelig brå måte, og ikke nødvendigvis på samme tidspunkt som når det ellers ville ha kommet dit, i alle fall ikke hvis man har innsetting på dag 2. Jeg har stor tro på Prednisolon! Har eksem og er allergisk og kan tenke meg at kroppen min kan ha støtt ut eggene på forsøkene uten p fordi immunforsvaret mitt er litt for kraftig, noe eksem og allergi er symptomer på. Veldig mange har jo eksem og allergi, og nå som jeg er tvillinggravid kan jeg virkelig anbefale det! Jeg merket ingen bivirkninger. Lykke til!

Skrevet

Når jeg skriver "det" og "de", mener jeg "egg" og "eggene", sånn for ordens skyld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...