Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 jeg har så lyst å ha dattera mi og en gutt på ca sammen høyde som brudepike/grom. da skal jenta mi ha blomster kurv og gutten skal ha ringepute. jeg skal ha flott helt naturlig brudekjole med armer, må ha armer. så vil jeg sette opp håret og helst sminke meg selv. ønsker å ha limosin eller hest og tralle. middagen skal står av 3 retters med vin, konjakk til desseren. etter på vil jeg ha kakebord, med stor flott brudekake. vil ha en bartender, som kan blande drinker. så folk kan bestille hva som helst. og dj må vi ha, så må jeg og mannen danse og jeg og min far danse sånn som i filmer. blir ca 50 gjerste hvor mye trenger vi som budsjett? jeg vil også ha hotell rom for bryllupsnatta og barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 - og så trenger du litt hjelp til å skrive...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Dette har vi brukt på de tingene du nevner: Brudepike: Kjole 750 Sko 249 Tiara 390 Blomster: 150 Brudesvenn: Dress: 750 Blomst: 100 Brudekjole: Her finner du alt fra 1500 kr-25000 kr, men du kan jo begynne med å kikke på f.eks drommekjoler.no Sminke og hår blir jo gratis da Bil å sånn aner jeg ikke Mat Vi regner 250 kr pr person til mat - catering med en god venn som kokk på kjøkkenet på dagen Kaker Spør om folk vil bake en kake å ta med + 3 etasjes lukket valnøtt til 3200 kr Bartender: 200-250 kr timen sikkert Dj 3-5000 kr? Barnevakt' Spør en venn (en venninnes mor) og gi en flaske vin som takk:-) Hotell: Kommer jo ann på standard men vi betaler 2500:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå