Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 KVALM ble jeg nå!! Og forbanna! http://www.break.com/usercontent/2010/5/26/ardi-rizal-the-real-smoking-baby-1844126
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Og der kom den tredje tråden om dette i dag... Gjeeeesp!
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Og hvis du blir kvalm av det, så kan du jo tenke på at når gravide røyker, så røyker regelrett babyene også. Alt mor tar inn uansett måte tar babyen inn.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2010 Har ikke vært på logget, ser det jo nå.. Det verste er at noen la det ut som en "vits" på facebook. Morsomt asså.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Sa røykern da som ikke er interessert i å høre om at hun mishandler babyen
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Dette ser ut til å finne sted i enten Nepal-området, eller mellomAmerika, på desse stedene er det ikke farlig å røyke. Dvs ifølge befolkningen; ALLE røyker og INGEN vet at røyking er farlig og kan føre til mange helseproblem. Minner om at for en 30 års tid siden var det heller ikke farlig å røyke i Norge. Det gjorde man over alt, inne, ute, hjemme, i bil, gravid eller sammen med små barn. Helt ufarlig!! Mangel på kunnskap fører til mye rart, og enkelte vet dessverre ikke bedre. Vi skal takke vår skaper for at vi bor der vi bor )
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Det der ble jeg rett og slett dårlig av å se på. Jeg forstår det likevel. Er jo enkelte deler av verden hvor det er akseptert at småbarn røyker, ja, for det er jo ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå