Gå til innhold

Offff... Stakkars svenskekungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først kunne de ikke gifte seg samme år som kungen hadde bursdag, så var det skandalen med Madeleines brutte forlovelse, så konflikt med kirka om hvem som skulle gå arm i arm, og nå kommer en nyhet om at mange kongelige dropper bryllupet pga Fotball-VM. Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor er det synd på kongen? er det hans bryllup? har jeg gått glipp av noe eller er det du som tøver igjen?

Skrevet

Igjen? Vet du hvem jeg er?

Skrevet

ja, jeg vet hvem du er og du tøver, rører og roter hele tiden. nå må du skjerpe deg, frøken!

18:35

Skrevet

Hæ? Nå blir jeg litt lei meg... :-/

Skrevet

du er fortsatt søt da

18:35

Skrevet

Slike innlegg som dette kan jeg godt rapportere. Du kommer med personangrep.

Skrevet

Personangrep på en anonym person! HAHAHA! Du får bare rapportere så mye du vil :=)

Skrevet

Men for søren.. du hevder å vite hvem jeg er. Og jeg tror ikke du vil jeg skal rapportere deg. "Kungen" er brukt som fellesnevner for det svenske kongehuset, og det som har skjedd er jo pinlig for kongen selv også.

Skrevet

Litt paranoid du? Jaja, du gjør som du vil...

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det er synd på kongen (ps. det er ikke ment som et personangrep på kongen så ikke rapporter meg til ham også)

Skrevet

Er glad jeg ikke kjenner deg i virkeligheten. Farvel.

Skrevet

"Først kunne de ikke gifte seg samme år som kungen hadde bursdag,"

Har ikke konger bursdag hvert år? Greit de er kongelige altså, men de har jo bursdag hvert år for det da!

Skrevet

Er ikke konger skuddårsbarn?

Skrevet

Ja men dette var en stor bursdagsfeiring som skulle samle mange av Europas kongelige! Derfor var det dumt å ha tronfølgerens bryllup samme sommer. Følger dere ikke med eller?

Skrevet

Hehe, jo, alle sammen. Det er et av kriteriene for å kunne bli konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...