Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Om dere skal skjekke om dere har tette eggledere, så ikke vær nervøs! Det er ikke vondt i det heletatt! Jeg gjorde det idag. Kjente kun litt ubehag i noen min... Ellers ingenting.. jeg var kjempenærvøs før timen, siden jeg hadde lest mye skumle greier på nettet om folk som fikk vondt osv.. Ikke vondt!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 ville bare fortelle dere at, om dere skulle føde, så ikke vær nervøs. Det er ikke vondt i det heletatt. Jeg gjorde det for et par år siden, kjentes bare ut som om at en hadde forstoppelse... Ellers ingenting.. jeg var kjempenærvøs før timen, siden jeg hadde lest mye skumle greier på nettet om folk som fikk vondt osv.. Ikke vondt! Igjen; smerte oppleves forskjellig!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 ville bare fortelle dere at nå spiser jeg en banan. det er godt med banan
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Men det VAR jo ikke vondt!! Man kjente jo ingenting!!! Selvfølgelig har folk forskjellig smerteterskel.. OM det i det heletatt ER smerte ja.. Men det var det ikke;)
Gjest ->>- Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Det er jo hyggelig at du ikke syntes det var vondt. Du kan selvfølgelig ikke dermed konkludere med at det objektivt sett "ikke er vondt" for noen. Typisk er at undersøkelsen er mer smertefull for de som faktisk har tette/innsnevrede eggledere. Har man full åpning er sjansen for smerter mindre.
Gjest Tale30 Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er tydeligvis en av få som syns det er hyggelig med folk som forsøker å lette nervøsiteten til andre. Det er tydeligvis helt greit å fortelle skrekkhistorier om smerte, men ikke så poppis med dem som forteller at folk ikke skal engste seg. Go figure...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 takk for det:) Prøvde jo bare å roe ned folk litt. Hadde blitt glad om noen sa sånt til meg før jeg skulle på timen:) Så takk tale30! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå