Gå til innhold

Interessert i en emmaljunga cerox 2.0 2009-modell?

Anbefalte innlegg

Har en emmaljunga cerox 2.0 2009 modell som jeg vurderer å selge. den er i farge svart, og fottrekk og regntrekk følger med. myggnett er integrert i kalesjen!

Vogna er lite brukt, kjøpt i juni i 2009, så fortsatt et år igjen med garanti - har kvitteringen.

Vogna minner veldig om city crossen, men denne har vendbart håndtak. blir lavere sammenlagt, og er litt bredere i sittemålet i sportsvogna.

om noen er interessert er det bare å rope ut!

Betalte 5595,- for vogna ny, og 499 for fotposen..

vil gjerne ha 4900,- for vogna =)

NB: om noen trenger emmaljunga kombi-hardbag i farge svart, har jeg det og =)

Fortsetter under...

Jeg mener ikke å framstå som frekk altså, men du må vel nesten regne med et tap på mer enn 1000 kr ved salg av brukt vogn hvis du er interessert i å få dolgt den da.... Litt av poenget med bruktmarkedet er jo at det skal lønnne seg før kjøper også. Om det kun er en ussel tusenlapp å spare så kjøper man jo heller en 2010 modell og får 2 år garanti attpåtil samt splitter NY vogn.

Håper ikke jeg misforsto noe i innlegget ditt da, og vil som sagt ikke være ufin her men synes kansje bare at "anonsen" virket litt useriøs med den prisen. Men men lykke til!

hehe.. halv pris av ny pris.. er ikke det de selges for på nett nei. men men :) har hatt andre interesserte så det ordner seg nok for min del.

Nesten slik at det lønner seg mer å ta med vogna på fly, og at den da blir ødelagt.. da trekker de 10% per år vogna er, med tanke på vanlig slitasje... får mer igjen for d da, enn å selge vogna for halv pris av kjøpspris - vogna er jo ikke et år enda engang! men men.. ser ut til at jeg får solgt vogna uansett =)

takk for hyggelige kommentarer da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...