Gå til innhold

Hørte hjertelyden i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen, og spurte tilfeldigvis om han hadde sånn apparat så vi kunne prøve å finne hjertelyden. han sa han kunne prøve, men da måtte jeg love å ikke bli skuffa hvis han ikke fant den.

Han putta greia på magen, og plutselig så hørte vi svisj svisj svisj svisj, og det var jammen babyen sitt hjerte... "sukk"

Er 12+5 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg skal til jordmor i morgen og då er eg 13+1 og då skal eg spør opm det samme om hu har sånn at hu kan høre hjertelyd

Skrevet

Heldiggrisen:-)

Jeg var selv hos jordmor i dag, og hun hadde store problemer med å finne lyden.. Er sikker på hun forsøkte i 10 minutter, og i løpet av den tiden hørte vi hjertelyd i et par sekunder, før den forsvant:-( Er 16+5 nå. Prøver å ikke la meg stresse, jm fortalte at det sannsynligvis ikke var noe galt, det kunne være mange grunner til at vi ikke hørte hjertet, bla morkakens plassering, eller babyens stilling. Skal tilbake til jm om et par dager, og da får vi se. Heldigvis har jeg kjent liv, for ellers ville jeg vært veldig urolig...

Skrevet

hvordan kjente du liv i deg?

ydmyk og takknemlig

Skrevet

Jeg har kjent liv flere ganger, like under navlen som regel. Det kom noen bittesmå gjentagende spark, og det var enkelt å forstå at det var baby og ikke luft. Men jeg er jo så urolig likevel... Det er jo typisk at jeg ikke har kjent liv siden jeg var hos jm.... Kan nesten ikke vente til mandag, da skal jeg til henne igjen, og da håper jeg virkelig at jeg får høre hjertelyden...

Helt utrolig dette, egentlig var ikke dette barnet planlagt i det hele tatt, og vi måtte faktisk gå noen runder med oss selv før vi forstod hva som var i ferd med å skje inne i magen min, men gu' så sterke følelser man får for den lille ukjente inni magen i løpet av kort tid. Nå er jeg livredd for at noe galt skal skje og tenker konstant på at alt må fungere og være i orden..

Skrevet

eg kjenne ingen ting endå,

glemte å spør om å få høre hjertelyden

Skrevet

Heisann

Så gøy at du hørte hjertelyd :-). Dette blir bare gøyere og gøyere, hihi!

Her sparker det hver dag nå.

Diger klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...