Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg satt ved spisebordet og etåringen krøp rundt på golvet, da hun plutselig krøp opp i sofaen og falt utfor kanten. Er snakk om kanskje en halv meter ned, men jeg så ikke om hun falt med hodet først eller hva. Hun gråt med en gang og gråt i et par minutter, og roet seg hos faren. Sovnet et par minutter (pleier ikke sove på denne tiden) men våknet når faren vekket henne. Nå virker hun i fin form, leker og smiler og prater. Burde jeg kontakte legevakten uansett? Huff, får så fryktelig dårlig samvittighet, så bare på nyhetene noen sekunder og så var det gjort!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 ring barneklinikken på det lokale sykehuset, de har som oftest egen legevakt.. Fortell hva som skjedde, og hør hva de sier.. Bedre å gjøre det enn å høre på div rare svar her inne =P
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Huff!!! De skal ikke sove etter og ha slått hodet! Ikke på en god stund! Håper det går bra med henne!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Sikkert greit å ringe å høre, men til sammenligning ramlet min jente ned kjellertrappa da hun var 6 mnd gammel, og hun hat ramlet ned fra sofaen ganske mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå