Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har fått påvist to hull i begge visdomstennene på begge siden, og gått med det i 2 mnd nå pga tannlege skrekk!! Møtte ikke opp hos tannlegen den dagen jeg skulle trekke, for jeg er livredd, og nå har smerten kommet tilbake... jeg har hatt vondt i 2-3 dager og tatt paracet hele tiden. neppe fått sove.. Smerten stråler seg ut kjeven, mot øret og halsen... Jeg skal reise om 2 dager, kan smertene gå over..? Det har skjedd atg smertene gikk over etter 3-4 dager.. så påen igjen.. Jeg er så redd for å trekke dem:(
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Lykke til på veien til betennelse og mer vondt!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 blir nok bare verre jo lengre du venter Bestill time, og opplys om tannlegeskrekken din.. Det gjorde jeg.. snudde nesten i døra, men når jeg først var kommet inn gikk det ganske greit.. (lystgass er konge)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Åhhjoda, du kan fint få betennelse av å gå for lenge med hull i tennene 17:48
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Nå er jeg livredd.. Jeg er redd bedøvelsen.. minner meg om hjerneslag eller hva det kan være.. og jeg er så redd for eventuelle alergiske reasjoner for bedøvelsen:(
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Søstra mi har veldig tannlegeskrekk.Hun gikk lenge med et hull,fikk betennelse i tannkjøttet rundt hullet,og hovnet skikkelig opp.Så ikke ut!Måtte gå på tab.kur i nesten 2 uker for og bli kvitt betennelsen før tannlegen kunne tette hullet! Fort deg du!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 tannlegen sa jeg ikke kom til å få betennelse, og det er ikke opphovnet, men føles som issting i alle tennene, så det er gjennom nervene..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Ok. Du får drite i å gå til tannlegen og se hva som skjer
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 da har jeg time hos tannlegen halv 9.....!!!! Ønsk meg lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Da HAR JEG TRUKKET TANNEN..!!! Wohoo, jeg vr så flink hehe:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå