Gjest sug lut Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg bare nevner det før jeg haster ned for å ta inn potter. Hva kan jeg bruke til å dekke over bed med sarte små raringer i? Aviser?
tante grusom master of law Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg nekter. Minusgrader nå er uaktuellt. Pleier ikke folk som har hage å dekke til bedene med gamle sekker. Slike laget av sånt hardt stritt stoff. Vet ikke ordet på norsk.
Anne-B. Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Håper forresten det holder seg her, jeg har plantet ut de forbaskade pyntekosmosene. Ble så lei av dem. Sommerblomster er ikke noe for mig. Bortsett fra solsikker.
tante grusom master of law Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Aha. Ikke vanskeligere enn som så nei:)
Himmel og hav Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Barkduk, gamle flanellslaken, bobleplast, høy (mørk og sjarmerende...),hva som helst i grunnen bare det ikke er for tungt.
Anne-B. Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Nå ser jeg for meg tre kalde pils, ikke i vannet, men på bordet i glasset i magen.
Gjest sug lut Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Hvem er det som har strie liggende sånn helt tilfeldig da.. eller høy? Hm. Jeg tror mannen blir veldig rar om jeg tar ullteppene våre. Men jeg kan definitivt ta ullteppene MINE.
skorpionfruen Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 3 minus? WTF... snart juni jo. Argggh, bær inn det som kan reddes, så strisekker på resten. Har hørt at de isolerer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå