Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm hele dagen. Jeg spyr nesten. men klarer å holde meg. noen tips mot kvalme? får jo ikke spist hele dagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Jeg har klart å holde kvalmen i sjakk ved å...spise! Nemlig. Hver gang jeg kjenner antydning til å bli kvalm spiser jeg f.eks. et knekkebrød med hvitost og drikker et glass melk. Jeg er i uke 12 i dag og har ikke kjent meg kvalm i det hele tatt de siste 3 ukene.

Man blir lettere kvalm om man har tom mage, så jeg synes du skal prøve å spise litt og se om det hjelper. Lykke til!

Skrevet

Prøv med Lovehearts. De dropsa som det står "kjærlighetserklæringer" på. Funker godt både denne gangen og forrige gang jeg var gravid. Må også passe på å "småspise" hele dagen i stedenfor å spise store måltider. Ta gjerne med deg en pakke kjeks på nattbordet så du har før du står opp. Ja, og farris hvis du liker det.

Lykke til.

Skrevet

Hei, sliter med det samme problemet som deg, men bare innimellom og jeg merker det med en gang jeg begynner å få lite mat i kroppen! Det har definitivt noe for seg å prøve å spise litt, samme hvor mye det føles som det kommer til å komme opp igjen. Prøv noe du ikke brekker deg av tanken på som ikke lukter for mye, og spis bittesmå biter. Eple er noe jeg får i meg når jeg er skikkelig kvalm, så er det viktig å få i seg noe mer mat med hold i så snart den værste kvalmen er over :)

Skrevet

Jeg var superkvalm forrige uke. Sånn at jeg nesten ikke klarte stå opp. 2 ganger med akupunktur og jeg er myyyye bedre! Tenker jeg tar en time til bare for å få det enda mer unna.....Og b-vitaminer funker bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...