Gå til innhold

OTH vs BUGABOO

Glade meg:-)3 småjenter<3

Anbefalte innlegg

Hmmmm.............Er gravid med nr 3, termin i januar, har en svært pen og lite brukt(som ny) OTH Barouq?m ed masse ekstra utstyr. Eneste jeg må kjøpe er en bag til den. Men har nå sett litt på bogaboo, og liker den utrolig godt. Har litt lyst til å selge OTH og kjøpe ny bugaboo, men føler det er litt råflott egentlig, Kunne vel aller helst ønsket meg begge to og kanskje en Simo classic i tillegg. Herregud, er det noen kur foe denne vogngalskapen? Blir vel snart alenemor etter alt dette vognmaset mitt.

Er det verd å bytte fra OTH til Bugaboo?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141899193-oth-vs-bugaboo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råflott er det sikkert, men min påstand er at man trenger faktisk tre vogner om man skal ha det optimalt til en hver tid. Bagvogn av typen Simo/Brio til nyfødt. Buggis fra 6 måneder om babyen vil sitte og OTH/MB fra halvannet år og ut vognperioden. Hvis du selger etterhvert og kjøper brukt trenger det jo ikke bli så ille økonomisk.

for bagen sin del er d vits i å bytte til bugaboo, men for sportsvogna sin del ville jeg vel hatt oth :) er jo ganske to forskjellige vogner da, så kommer jo an på hvordan terreng du skal trille på. er d kun byvogn er jo bugaboo genial da :D fine vogner uansett.. men med bugaboo ville jeg vel hatt ei sportsvogn i tillegg da=)

vogngalskap ja.. vi er flere, tror ikke d er noen kur for den egentlig så lenge drømmevogna som har alt en vil ha ikke dukker opp :D

Elsker min Bugaboo, både bagen og sportsdelen. Trenger ikke trille engang når du har Bugaboo, den er så liten og lett å ta ut og inn av bilen at den fyller alle behov en har i en vogn. Eneste den ikke dekker er turer i skog og mark, da trengs en med luftjul som er litt større og gjerne bare tre av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...