Gå til innhold

kan man virkelig bli gravid da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

dumt spørsmål sikkert.. men jeg må vite..

Er det faktisk mulig og bli gravid uten og ha sex? Altså.. Hvis du runker mannen, og får litt på hendene, eller at penis kommer litt borti skjeden etterpå.. kan man bli gravid da? Ingenting er inni, men at man bare får litt sperm rundt skjedeåpningen.. og da er det ikke mye sperm jeg tenker på asså. Det er faktisk veldig viktig for meg og få svar på : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert en sjanse for det, men den er vel 1:100000000 eller noe slikt!

Skrevet

Å herre jesus. Nei.

Skrevet

Om det er Supermann-spermier så kan du bli gravid for Supermann-sperm kommer seg frem overalt, kan forsere det meste og kan lage gull av ingenting.

Skrevet

Jeg ble gravid da jeg satt meg på do for å tisse etter mannen min hadde runket. Det var både sperm på doringen og oppi doet, så er ikke godt å si hvor det kom fra. Kan hende jeg sneiet botig doringen i det jeg satt meg eller at det spratt opp når jeg tisset.

Skrevet

Eller mc gyver spermier.

Skrevet

Sikker på at de ikke snek seg inn brunøyet og lurte seg inn i livmora fra bakdøra?

Skrevet

Ja det er jeg helt sikker på. Han har rompeskrekk og syns det er ekkelt. Så ingen fare for at noen har tatt den veien. Kunne blitt riktig så ille, tenk å få en brun unge med en hvit mann da!

Skrevet

jeg blir (i følge min stefar) gravid bare av å se typen ta av seg undertøyet..

Så godt mulig du er gravid ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...